Jacket // Club collection. Scarf // Lala Berlin. Jeans // Zara (similiar HERE) Shoes // H&M. Bag // Balenciaga

I dag har jeg fået luftet alle mine favoritter i garderobeskabet på én gang. Jeg er endnu en gang hoppet i mine elskede boyfriend jeans, min pels, mit lala tørklæde og min Balenciaga taske. For at det også afspejler foråret, har jeg flettet mit hår op og tilsat mine nye espadrilles. 

I wear all of my favorites from my closet today. Once again I'm wearing my beloved boyfriend jeans, my fur jacket, my lala scarf and my Balenciaga bag. To add a little spring feeling to the outfit, I wear my new espadrilles. 

10 kommentarer:

  1. Den pels der, er virkelig noget af det fineste!

    SvarSlet
  2. er det denne her pels du har? http://www.clubcollection.com/default.asp?ID=50&show=vare&vareid=1510&varenr=100200&varegrp=1&page=1&name=vareliste :)
    Den er så lækker!

    SvarSlet
  3. Lækkert outfit! Ejer også selv pelsen, den er såå dejlig!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine! Den er så lækker ja :-)

      Slet
  4. Hvor ser du altså godt ud!

    www.barnafnatten.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvordan er den i størrelsen? :-) Er den stor?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget normal i størrelsen vil jeg sige :)

      Slet