Da jeg købte dette Missoni hårbånd sidste sommer, havde jeg en fornemmelse af at det var nok var en trend der kun ville holde én enkelt sæson - men Missoni hårbåndene er altså kommet for at blive! Igen i år, overvejer jeg at anskaffe mig endnu et til samlingen. Udvalget er stort, for den famøse Missoni familie har endnu en gang skabt nogle fantastiske hårbånd i skønne mønstre og farver, så jeg har ærlig talt lidt svært ved at bestemme mig for hvilket et valget går på. 
Jeg har i bunden af dette indlæg indsat en masse links til forskellige hårbånd, hvis I selv skulle være interesseret i at hoppe med på trenden og anskaffe jer et! 

I bought this Missoni headband last summer. At that that I though it would be an one-season trend, but it seems like I was wrong! - The Missoni headbands are here to stay! 
I've attached  some links to different styles, if you are interested in joining the trend and buy a headband! 

Buy Missoni headbands HEREHEREHEREHERE and HERE

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar