Pictures: Columbine SmilleThe fashioneaters, The Edit and Tumblr

Sommeren er for alvor rullet ind over Danmark, og nu kan jeg for alvor tillade mig at drømme mig til uendelige sandstrande, badedragter, og lette sommerkjoler! 
Denne sommer er jeg faldet for badedragterne - helst sorte og simple! Jeg er faldet for Elin Kling's kollektion for Totême, og for kaftan trenden. Jane Birkins simple 70'er stil inspirerer mig. Svenskerne Tine Andrea og Columbine Smille, kører den perfekte strandstil - de inspirerer mig også. 

The summer has arrived here in Denmark. Now I can dream about beaches and first of all - beachwear. I've fallen for the bathing suit trend and for Elin Kling's collection for Totême! Jane Birkin inspirers me, Columbine Smille and Tine Andrea as well. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar