Pic from my instagram

I dag rejser jeg til Wien på studietur med min klasse. Jeg har aldrig været i Wien før, så jeg glæder mig helt utroligt! Billedet ovenover har i måske stiftet bekendelse med før? Marie lagde nemlig billedet op på hendes blog i går, hvor hun lavede et 'get the look' indlæg. Men billedet er nu altså mit... Bukserne er fra H&M og blusen fra Nørgaard. Tasken er så fake som den overhovedet kan blive, da jeg købte den i Thailand til omkring 100 kr. shhh..... 

I'm leaving for Vienna today with my class. I've never been in Vienna before, so I'm very exited to explore the beautiful city! The picture is from my instagram, and I'm wearing pants from H&M, shirt from the danish brand Nørgaard, and my very fake chanel boy bag, which I bought in Thailand for no money... 

8 kommentarer:

  1. Hold da op, troede det var en ægte :)
    Flot Kopi ..
    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt vildt så god en efterligning det er :-)

      Slet
  2. Hvornår købte du bukserne? Og ved du om, man stadig kan få fingrene i dem? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Købte dem omkring februar, så ved ikke rigtig om man stadig kan få dem :-)

      Slet
  3. Hvordan har du det med at gå med en kopi takse?

    Nohate

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm jeg har det lidt ambivalent med det faktisk... Har mest købt den for at have den stående indtil jeg får købt en ægte - tilgengæld har jeg ikke noget imod at sige at den er fake, ville have det mere dårligt med det hvis jeg gik og lod som om den var ægte :-)

      Slet
  4. Hvor i thailand har du købt tasken? :)

    SvarSlet