Turtleneck//H&M. Blazer//InWear

I dag har jeg været til tøj bazar, hvor kvinder som bl.a. Pernille Teisbaek, Caroline Brasch, Bea Fagerholdt og Malene Juul Jørgensen solgte ud af deres garderober. Jeg fik hurtigt brændt mine penge af, og fik købt lidt af Pernille og Caroline samt et par super fede bukser fra designeren Susanne Rützou. Glæder mig til at vise jer det! Efterfølgende tog min mor og jeg på Kaf'bar 9, som laver nogle af Københavns bedste kaffe latte, som stærkt kan anbefales! 

Today I've had a mother-daughter day with my mother. We went to a clothing bazar in Copenhagen where a lot of stylish women sold out of their wardrobes. I spend all of my money, so now I'm broke. Great. Afterwards I had a cup of coffee at one of Copenhagen's best coffee bars called Kaf'bar 9, which I can recommend if you're going to visit Copenhagen! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

4 kommentarer:

  1. Noget af det lækreste!
    - Amanda Thaarsti

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun sige i lige måde, smukkeste Amanda!

      Slet
  2. Må vi ikke få det du fik købt at se? Er sikker på det er noget lækkert!
    - Jeg var i øvrigt også selv forbi, og jeg fik også et par lækre køb!
    Elsker derudover også din blog! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig! Jeg fik købt 3 ting, så tænker lidt at de kommer løbende på bloggen i nogle outfit indlæg :-)

      Slet