Når det kommer til skønhedsprodukter, sværger jeg til det franske! Jeg er vild med de franske produkters lethed, lækkerhed og skønne duft! 
Her er mine favoritter som jeg absolut ikke kan leve uden: Chloé parfume. Jeg har både den grønne og den lyserøde, som jeg bruger til hverdag. De har begge en let blomster duft, den grønne dog en smule mere citrus, hvilket passer helt perfekt til foråret. Serum fra Chanel, som giver huden ekstra fugt og vitaminer. Min dagcreme fra Embryolisse, som er let og lækker og som ikke fedter huden. Min natcreme fra Nuxe, som er en vidunder creme hvis man har tør hud som jeg. Den fedter dog huden utrolig meget, hvilket er hvorfor jeg kun bruger den om natten. Sidst men ikke mindst, nok det vigtigste produkt - deo fra Biotherm. Den har en skøn duft, holder hele dagen og laver ikke skjolder på tøjet. 

When it comes to beauty products, I love the french ones! My favorites are: Chloé perfume. Creme from Nuxe. Creme from Embryolisse. Serum from Chanel. And deo from Biotherm. 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

4 kommentarer:

  1. Hej, bruger du serum hver dag? Lækre produkter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det gør jeg ikke, bruger det kun under min dagcreme hvis jeg syntes at min hud er ekstra tør :-)

      Slet
  2. Har det på præcis samme måde! Elsker franske skønheds produkter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte nok jeg ikke var den eneste! De er SÅ fantastiske

      Slet