Scarf//Lala Berlin. Jacket and pants//H&M. T-shirt//Isabel Marant pour H&M. Shoes//Kurt Geiger. 

Jeg startede vinterferien i går, med at tage et smut ind til byen, for at gøre mig et lækkert køb. Som i måske har set på instagram, så fik jeg købt mig dette Lala Berlin tørklæde, som jeg længe har ønsket mig! Jeg må ærligt indrømme at det gjorde lidt ondt da jeg trykkede 'godkend' på dankort terminalen, men jeg har dog endnu ikke fortrudt det! 

My vacation started yesterday, and I kicked it off, by buying myself a present. As you might have seen on Instagram, I bought this Lala Berlin scarf, which I have crawed for for a long time! But I have to admit that it hurt a bit when I payed for it, but I havent regret it yet! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

22 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert outfit! Hvor har du købt dine sko? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sonia! De er købt på kurtgeiger.com :)

      Slet
  2. Hvor er det et fedt outfit! Elsker lala berlin tørklædet! :-)

    SvarSlet
  3. Så fint tørklæde, jeg er misundelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mie! Jeg er også så glad for det! :D

      Slet
  4. Hej Anna. Hvad hedder farven på tørklædet? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er denne farve:
      http://www.lalaberlin-onlineshop.de/en/Accessories-Schals-Cashmere-Classics-Lala-Berlin--stradivari/1641-1572-70
      :)

      Slet
    2. Mange tak! Er det købt på deres online shop? :)

      Slet
    3. Nej, jeg har købt det i en butik på Gl. Kongevej på Frederiksberg :)

      Slet
  5. Ved du hvad butikken hedder? :)

    SvarSlet
  6. Ved du om de stadig kan købes der? :)

    SvarSlet
  7. Mange mange tak for hjælpen! Lige et sidste spørgsmål: hvad koster det i Zornig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt. Det koster 2600 kr. :)

      Slet
  8. Hvile farver har de i zornig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ud over den farve jeg købte, har de: hvid, grå, orange, bordeaux og så har de nogle med nogle andre mønstre :)

      Slet
    2. Er det de helt normale slags? kender ikke så meget til den?

      Slet
  9. er det det mørkegrå de har?

    SvarSlet