Ord kan virkelig ikke beskrive min kærlighed til Chanel! Og Cruise kollektionen i år, mindsker i hvert fald ikke min kærlighed, tvært imod! Første gang jeg faldt over disse tasker var i Bangkok lufthavn her i december, hvor jeg stod og savlede inde i Chanel butikken. Senere hen har diverse instagram- og tumblr billeder plaget mit sind, og jeg bliver nu nødt til at dele min begejstring med jer her på bloggen! 
Disse tasker her er jo fantastiske!? Tvært imod er prisen... næsten 20.000 kr.... 
Anyway så skal jeg til Frankrig til sommer, hvor jeg nok støder ind i Chanel butikken både i Paris, Cannes og Saint Tropez - En taske bliver det nok ikke til, men man kan da altid håbe på et lille stykke med Chanel. 

Words can't describe my affection for Chanel! And this years cruise collection, just made it bigger! First time I saw this collection was in Bangkok airport this december, when I stood crying and begging for the knitted crochet bag! Aren't they just perfect!? Well not the price.... 
Anyway, I'm going to spend the summer in France this year with my family. And I'm probably going to pay the Chanel store in Paris or Saint Tropez a visit. I'm not going to buy a bag (that's way too expensive for me) but I can always hope for a piece of Chanel! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

6 kommentarer:

  1. Åh, de er fantastiske! Likte spesielt den med striper og perler. Jeg kjøpte en fantastisk lommebok fra chanel i london tidligere i år og jeg tror det er mitt beste kjøp!
    Du kan jo håpe på at en av taskene dukker opp på ebay eller liknende litt billigere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er bare så bange for at de er falske dem der forhandles på ebay :)

      Slet
    2. du kan jo holde utkikk på vestaire collective?

      Slet
  2. hvordan har du fået reklamer på din blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er blevet kontaktet af et firma, der udsteder reklamer til blogs, så det er dem der ordner det for mig :-)

      Slet