Dette indlæg er blot et lille tip til hvor i Danmark man kan få fingrene i STYLEBY magasinet. At man kunne få det i Danmark vidste jeg faktisk ikke indtil en gang i december måned. Dér fandt jeg nemlig STYLEBY bladet i lufthavnen i WHSmith butikken. Efterfølgende gik jeg ud fra at bladet dermed måtte forhandles i alle WHSmiths butikker rundt i landet. Jeg har dog ikke helt styr på hvor de forskellige butikker ligger i landet, men jeg ved i hvertfald at i de har en i Magasin på Kgs. Nytorv, hvor jeg selv har købt dette blad på billedet. 
Jeg kan i øvrigt fortælle jer at bladet, efter min mening, er helt fantastisk. Hvis i som jeg er tilhængere af det danske Cover, så er dette helt sikkert også noget for jer! Det er godt nok på svensk, så det er ikke meget af jeg forstår, men billederne er smukke og gennemførte! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'


14 kommentarer:

  1. Jeg skal vist forbi magasin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jeg skal i hvert fald også derind 1 gang månedligt for at købe det! :)

      Slet
  2. man kan også få det på ipad for 126kr i halvåret! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh okay, det vidste jeg faktisk ikke! :D

      Slet
  3. Det sælges også i 7-eleven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. okay, jeg har ellers aldrig kunne finde dem der! :)

      Slet
  4. Det er virkelig også et skønt blad :-) mine forældre har sommerhus i Sverige, så til tider er jeg så heldig, at de husker at tage det med hjem til mig (de er deroppe ret tit).

    SvarSlet
  5. hej
    er dine birkenstock sandaler meget brede i det? det synes jeg nelig at de ser ud, og jeg har selv en meget smal fod.

    SvarSlet
  6. Svar
    1. nej jeg har købt den smalle model, da jeg også har en smal fod :)

      Slet
    2. det er iøvrigt kun på nogle webshops at de tilbyder at man kan købe smal eller bred model. Jeg tror ellers at de er ret normale i bredden

      Slet
  7. Super fine billeder :)
    - Sofie
    Kig gerne forbi: www.basicspacebysofie.blogspot.dk

    SvarSlet