Pictures//Cover.dk

Som jeg lovede i går, så ville jeg lægge lidt billeder op fra Kopenhagen Fur showet. Som sagt så var det et lidt utraditionelt show, da det bestod af 6 små kollektioner fra 6 forskellige designere. 2 af designerne var de danske Freya Dalsjø og Anne Sofie Madsen. 
Anne Sofie Madsen tog efter min mening, brugen af pels, til et helt andet niveau! Hun havde lavet det skønneste avantgarde tøj, hvor pels, forskellige tekstiler og læder var mixet sammen! 
Freya Dalsjø lavede den smukkeste kollektion (som altid) hvor der var brugt de skønneste farver som, lys blå. bordeaux og en mørk flaskegrøn. 
Jeg tillod mig lige at låne lidt billeder fra Cover.dk, da jeg ville skåne jer for iphone billeder af ringe kvalitet. Jeg vil dog poste lidt flere billeder på min instagram @anna_engstroem. 

As I promised yesterday. I would share some of the pictures from the Kopenhagen Fur show. It was a bit untraditional show, where 6 designers made their own little collection. 2 of the designers were danish Freya Dalsjø and Anne Sofie Madsen. 
Anne Sofie Madsen used fur on a whole other level. She mixed fur, textile and leather in one, which looked amazing! 
Freya Dalsjøs collection was beautiful (as always) 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar