I dag blev Isabel Marant x H&M kollektionen endelig offentliggjort - dette har kun været med til at øge min begejstring for dette samarbejde. Jeg ved allerede at jeg bliver en af dem der står i kø udenfor H&M d. 14. november når kollektionen bliver tilgængelig. Frynsestøvlerne er helt klart mine favoritter, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de skal hjem og bo i min garderobe. 

Today we finally got to see the Isabel Marant x H&M collection! This did only increase  my enthusiasm for the collaboration, if it's even possible? I already know now, that I'm going to be one of those people standing in line in front of H&M at the November 14th. The fringe boots are definitely my favorites!


FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

6 kommentarer:

  1. Uhhh, den jakke er pæn!
    Jeg tror jeg kommer til at stå pænt og vente med dig i køen d. 14 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja den er så flot! Og det lyder hyggeligt Stine :)

      Slet
  2. Hvilken hjemmeside fandt du billederne på? :-)

    SvarSlet
  3. Støvlerne er jeg også helt hooked på! Ved du hvad prisen er på dem?

    SvarSlet