Phoebe Philo
Jeg vil begynde på et nyt koncept her på bloggen kaldet "Women", som er en slags hyldest til nogle udvalgt kvinder/piger som jeg finder inspirerende. 
#1 går til Phoebe Philo. 
Til dem af jer der ikke kender Phoebe Philo, så er hun designer for Céline. Ikke mindst så inspirerer hendes evne til at skabe lækre enkelte og tidsløse designs mig, men det er især hendes personlige stil, jeg finder interessant og værd at hylde! 
Philo er født i 1973 og til trods for at hun næsten er jævnaldrene med min egen mor, så syntes jeg at hendes stil er helt igennem inspirerende! 
Jeg elsker den måde hun mixer klassisk og enkelt tøj med et par sporty, farverige sneakers. Jeg elsker at hun iklæder sig et par læder jogging bukser sammen med en blazer. Jeg elsker hendes skødesløse hår og hendes naturlige make-up. 
Alt i alt, så er Phoebe Philo en kvinde, hvis stil og arbejde er værd at hylde! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

12 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fed idé. Vil glæde mig til at følge med i disse indlæg fremover <3

    SvarSlet
  2. ELSKER KONCEPTET

    SvarSlet
  3. Åh, sikke dog en skøn ide!
    Og Phoebe Philo er jo simpelthen det perfekte valg, hun er for cool.

    Oki, så skal du bare lige vide at jeg rent ud sagt, syntes du er så pisse cool og inspirerende!
    Der er ganske enkelt noget magisk over din blog.
    Den er simpelthen så stilren og unik, så taaaaaaaaaak!

    Keep up the good work, smukke Anna!
    Knus<3

    SvarSlet
  4. hvor er det dog fantastisk at have sådan en skøn læser som dig Silke!
    tak for alle de fine ord, det betyder så meget <3
    knus

    SvarSlet
  5. Virkelig fedt koncept! Elsker facten at hun næsten altid har rullekrave på haha! <3

    bysoniablog.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Pisse fedt (undskyld mit franske) koncept - jeg er vild med Phoebes stil! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kan lide det Laura - mange tak :)

      Slet
  7. Mega fedt indlæg!!

    Jeg har lige et spørgsmål.. Hvordan laver du den lange streg du har ned gennem din blog? Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sophie!
      Jeg kan faktisk ikke huske det for at være ærlig, jeg sad bare en dag og rodede med mit layout, og så kom den :)

      Slet