Top//H&M. Ringe//Asos. Kjole//H&M. Nederdel//H&M 
Jeg er helt vild med mode magasinet Cover's blog, som jeg læser flittigt hver dag! Et af mine favorit indlæg de laver er "ugens high street fix" som har inspireret mig til dette indlæg. 
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker at gøre mig nogle gode lækre køb som ofte også er ret dyre, men når det kommer til tøj, så elsker jeg high street! Mine favorit high street butikker er H&M og Zara, de de begge lader sig inspirere af de store mærker som Balenciaga, Alexander Wang og Isabel Marant. 
Her på denne kollage har jeg udvalgt nogle billige items som jeg meget gerne ser i min garderobe snarest muligt! 

FOLLOW ME ON BLOGLOVIN'

5 kommentarer:

  1. er vild med kjolen og toppen<3

    SvarSlet
  2. Har kigget på nederdelen så længe, og været i en kamp med mig selv. Men jeg kom frem til, at den ligner Isabel Marant' lidt for meget til min smag :-)

    Virkelig fint indlæg!

    www.barnafnatten.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. smag og behag - jeg er vild med at den ligner isabel marant :D

      Slet